Koeman over de opstelling
Koeman over Frenkie de Jong: 'Voldoende fit om te starten, maar daar hebben we nog een warming-up voor'. Over Brobbey: 'Hij staat erin omdat we aanvallend meer moeten brengen. Hij is meer een aanspeelpunt.'
Koeman: 'Ik was zeer tevreden over Summerville, maar hij had wat fysieke klachten. Maar we hebben tegen Zweden een ander type nodig.' Koeman: 'Als wij het goed doen, verwacht ik een Zweedse muur. Dat betekent dat we druk houden. Mijn gevoel is heel erg goed. Maar ik heb mij ook weleens vergist.'