TEL - Netherlands - Sweden 20/06/2026

Johan van der Zande

Koeman over de opstelling


Koeman over Frenkie de Jong: 'Voldoende fit om te starten, maar daar hebben we nog een warming-up voor'. Over Brobbey: 'Hij staat erin omdat we aanvallend meer moeten brengen. Hij is meer een aanspeelpunt.' 

Koeman: 'Ik was zeer tevreden over Summerville, maar hij had wat fysieke klachten. Maar we hebben tegen Zweden een ander type nodig.' Koeman: 'Als wij het goed doen, verwacht ik een Zweedse muur. Dat betekent dat we druk houden. Mijn gevoel is heel erg goed. Maar ik heb mij ook weleens vergist.'
Show Liveblog
1 message
Updated at: Sunday 05:17 AM